Welkom bij EHBO-Vereniging Afdeling Utrecht

Wat doen wij?

Wij van EHBO afdeling Utrecht geven jaarlijks herhaling's lessen voor gevorderden. Ook geven we per jaar een aantal modules zoals wandelletsel en sport letsel. Bij voldoende interesse wordt er ook een beginnerscursus gegeven. Deze cursus zou bij voorkeur in September beginnen. We zijn ook actief in de hulpverlening bij sport evenementen , festivals en congressen. Een organisatie kan ons hiervoor in huren dit gaat altijd, bijvoorkeur, in een tweetal hulpverleners.

Over Ons

Afdeling Utrecht van de Koninklijke Nederlandse Vereniging EHBO is opgericht in 1907 en daarmee een van de oudste EHBO-vereningingen van Nederland. De vereniging biedt herhalingslessen aan voor de leden. Vrijwel alle leden van de vereniging zijn actief als hulpverlener, bijvoorbeeld bij evenementen en sportwedstrijden. Iedereen van beginner tot gevorderde en van cursus-volger tot hulpverlener is bij ons welkom.